Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Μπέκαμ: «Στην Παρί Σεν Ζερμέν μόνο αν θέλει η οικογένεια μου»

Καλός παίκτης, αλλά ακόμη καλύτερος οικογενειάρχης, ο Ντέιβιντ Μπέκαμ δε μένει ασυγκίνητος από την πρόταση που του έκανε η Παρί Σεν Ζερμέν αλλά δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες της οικογένειας του.

Ο γαλλικός σύλλογος γιγαντώνεται, έχοντας ήδη πραγματοποιήσει μεγάλες μεταγραφές την περίοδο του καλοκαιριού.

Σε μία τέτοια ακόμη στοχεύουν και με τη μετακίνηση του Άγγλου σταρ από το Λος Άτζελες στο Παρίσι, όμως αυτό το στοίχημα φαίνεται ότι δύσκολα θα το κερδίσουν.

Αρνητικά σε αυτό το στοίχημα προγνωστικά δίνουν οι δηλώσεις του ίδιου του παίκτη, που μετά από πέντε χρόνια στους Γκάλαξι δύσκολα θα άφηνε την Αμερική εάν η οικογένεια του δεν ήταν σύμφωνη με αυτό.

«Είναι σίγουρα πολύ ενδιαφέρον. Το ποδόσφαιρο στη Γαλλία διανύει αυτή τη στιγμή μία από τις καλύτερες περιόδους.

Με κολακεύει το ενδιαφέρον της Παρί Σεν Ζερμέν, αλλά προς το παρόν είναι παίκτης των Γκάλαξι. Ζω στο Λος Άντζελες, είμαι ευτυχισμένος εδώ, το ίδιο και η οικογένεια μου, που είναι πλέον προτεραιότητα μου. Όπου είναι χαρούμενη, εκεί θα παίξω ποδόσφαιρο. Τα παιδιά μου πηγαίνουν σχολείο στο Λ.Α. εδώ και πέντε χρόνια. Είναι σε μια ηλικία όπου η σταθερότητα είναι σημαντική, οπότε θα δούμε».

Το συμβόλαιο του 30χρονου μέσου λήγει το καλοκαίρι, αλλά όπως δείχνει δε βιάζεται να αποφασίσει για το μέλλον του, επιλέγοντας να επικεντρωθεί έως τότε στις απαιτήσεις της ομάδας του.

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More