Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011

Μυστικά σωστής διατροφής

 

Η δρ. Βιολέττα Αννίνου, κάτοχος PhD από το Πανεπιστήμιο του Delaware των ΗΠΑ, ιατρός-βιολόγος και ολιστική διατροφολόγος, αποκαλύπτει τα μυστικά διατροφής.
Εφόσον κατακτήσετε το επιθυμητό βάρος, για να το διατηρήσετε, πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένους διατροφικούς κανόνες:
1. Να τρώτε όλες τις τροφές, αλλάζοντας κάθε φορά το μενού με βάση τα φρούτα και τα λαχανικά της εποχής.
2. Να καταναλώνετε καθημερινά τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες –ζυμαρικά, ρύζι, πατάτες (70-150 γραμμ.)–, συνοδευόμενα από χορταρικά ή σάλτσα ντομάτας και 40 γραμμ. ψωμί ολικής αλέσεως.
3. Στο εβδομαδιαίο μενού σας, να εναλλάσσετε το κρέας, το ψάρι και τα αυγά, προσπαθώντας να καταναλώνετε περισσότερο ψάρι απ’ ό,τι κρέας, και να αποφεύγετε κυρίως τις πιο λιπαρές τροφές, όπως είναι τα αλλαντικά.
4. Να τρώτε τουλάχιστον 4 γεύματα την ημέρα (συμπεριλαμβανομένου του πρωινού) και να επιδιώκετε το δείπνο σας να είναι πολύ ελαφρύ.
5. Να μαγειρεύετε με ελαιόλαδο (3 κουταλιές καθημερινά) και να προτιμάτε το μέλι ή τα τεχνητά γλυκαντικά.
6. Να αποφεύγετε τα αεριούχα και αλκοολούχα ποτά. Επιτρέπεται 1 ποτήρι κρασί την ημέρα.
7. Να πίνετε άφθονο νερό (τουλάχιστον 1,5 λίτρο υγρά την ημέρα). Ο καφές και τα αφεψήματα συμπεριλαμβάνονται στην παραπάνω ποσότητα.
8. Να τρώτε αργά και ήρεμα και να μασάτε καλά.

myself.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More