Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Κατερίνα Καραβατου: Νιώθω υπέροχα γι’ αυτό που μου συμβαίνει εδώ και 5 μέρες

karavatou-katsoulis-kori-38


Η Κατερίνα Καραβάτου κατά την αναχώρησή της από το μαιευτήριο με τη νεογέννητο κόρη της μίλησε στην κάμερα του Star.
Μόλις ξεκίνησε να μιλάει για τη γέννηση της κόρης της, είπε: Αχ και είχα πει να μην κλαίω τώρα… και δεν θέλω κιόλας αλλά… Δεν μπορώ να περιγράψω τίποτα!».
Για την επιστροφή στο σπίτι της, έχοντας μαζί της τη νεογέννητη κορούλα της, τόνισε: «Η αποχώρηση μου από εδώ μου φαίνεται πως πραγματικά ξεκινάει μια καινούρια ζωή».
Όσο για την διακοπή της εκπομπής «Κους Κους το μεσημέρι», δήλωσε: «Θα μιλήσω εγώ γι' αυτό. Γιατί και φυσικά με αφορά και έχω ήδη άποψη επί του θέματος αλλά όχι αυτή τη στιγμή. Θα γίνει σύντομα αλλά όχι τώρα. Είμαι σε τόσο διαφορετική κατάσταση, φάση, δεν ξέρω πώς να το πω, ψυχολογία…» και συμπλήρωσε:: «Φυσικά και είναι κάτι πολύ σοβαρό αυτό που με ρωτάς, θα μιλήσουμε, αλλά αυτό τώρα είναι πολύ πιο πάνω από οτιδήποτε. … Νιώθω υπέροχα γι’ αυτό που μου συμβαίνει εδώ και 5 μέρες και νιώθω πως όλα τα πράγματα θα μπουν στη θέση τους με κάποιον τρόπο στη θέση τους 100%».
Για το σε ποιον μοιάζει η μπέμπα τους, ανάφερε: «Τα χρώματα είναι του Κρατερού».
Για τα κιλά της εγκυμοσύνης, πρόσθεσε: «Πάρα πολλά, θα φύγουν σιγά σιγά».
Για το όνομα της μικρής, σημείωσε: «Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα. Είμαστε ανάμεσα σε κάποια. Είχαμε πει ότι θέλουμε να την δούμε πρώτα και μετά… Και είμαστε στην διαδικασία της ανεύρεσης του ονόματος».



MyWorld!

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More