Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Sunny Μπαλτζή:"Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΙΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ"

Πολλοί –αν όχι όλοι– απόρησαν με τις πρώτες φήμες που την ήθελαν να είναι η νέα γυναίκα στο πλευρό του Γιάννη Λάτσιου. Η Sunny Μπαλτζή, αφού έβαλε για λίγο το Παλιό της παλτό στο πατάρι, φόρεσε το μαγιό της και αποφάσισε να μιλήσει στο ΟΚ!, «τελευταία φορά γιʼ αυτό το θέμα».

Τι άνθρωπος είναι ο Γιάννης Λάτσιος;
Είναι ένας πολύ καλλιεργημένος άνθρωπος, ανατρεπτικός, με φοβερή αίσθηση του χιούμορ. Η εμφάνιση ενός ανθρώπου δεν εκφράζει απαραίτητα πόσο συντηρητικός ή συμβιβασμένος είναι. Τα ρούχα δεν κάνουν την ανατροπή, μόνο οι προσωπικότητες την κάνουν. Για μένα είναι από τους πιο υπερβατικούς και αληθινούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει.

Θα μπορούσες να τον ερωτευθείς;
Δεν θα ήθελα να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Όλοι εν δυνάμει θα μπορούσαμε να ερωτευθούμε τον οποιοδήποτε.

Αν σε φλέρταρε κάποιος αυτό τον καιρό, θα είχε ελπίδα ανταπόκρισης;
Δεν θα είχε καμία τύχη.

Έχεις δηλώσει ότι έφυγες από τη δισκογραφική εταιρεία στην οποία ανήκες, επειδή σου ζήτησαν να εμφανιστείς σε πρωινή εκπομπή. Θα το έκανες τώρα;
Τότε θεωρούσα ότι το να απέχεις από τα μέσα και να μη συνδιαλέγεσαι με ανθρώπους που δεν θα έκανες παρέα μαζί τους, ήταν το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις. Για εμένα αυτό ίσχυε για όλους τους ανθρώπους της τηλεόρασης. Ήμουν σκληροπυρηνική. Τώρα όμως κατάλαβα ότι το σύστημα πρέπει να το πολεμάς από μέσα. Οι άνθρωποι εξελίσσονται. Μου αρέσει πολύ αυτό που έλεγε η Μαλβίνα: «Αυτό το έλεγα πέρσι. Φέτος είμαι ένας άλλος άνθρωπος». Αν είχα τελειώσει ως άνθρωπος, τότε θα προτιμούσα να πάω κάπου και να πεθάνω. Αυτοί που έχουν πράγματα να πουν πρέπει να βγαίνουν και να τα λένε, διαφορετικά συντηρούνται τα μαγαζάκια των μετρίων.


yupi.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More