Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΩΣ "ΚΟΛΛΑΝΕ" ΜΑΖΙ ΜΟΥ

Ο Νίκος Γκάνος είναι «ελεύθερος» και πολύ του αρέσει: «δεν θέλω να έχω σχέση. Μου αρέσει να διασκεδάζω την ελευθερία μου. Είμαι έτσι τα τελευταία δυο χρόνια. Στο παρελθόν, είχα μακροχρόνιες σχέσεις και μου έλειψε το να είμαι μόνος μου και να περνάω καλά».


Τι γίνεται όμως όταν κάποια κοπέλα “κολλήσει” μαζί του; «χωρίς να θέλω ν΄ακουστεί κάπως, συνήθως κολλάνε μαζί μου και γι΄αυτό φροντίζω να το ξεκαθαρίζω αμέσως, ακόμα κι αν χρειαστεί να γίνω απότομος. Δεν αφήνω περιθώρια παρεξήγησης και ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι “αν θες να περάσουμε καλά, ευχαρίστως, αλλά μέχρι εκεί. Δεν αλλάζω την ελευθερία μου”».

Ωστόσο, παραδέχεται ότι έχει συμβεί και το αντίθετο. Δηλαδή να «κολλήσει» εκείνος: «υπήρξε περίπτωση που είχα “κολλήσει” εγώ κι εκείνη δεν γούσταρε, αλλά την έκανα με τον τρόπο μου να γουστάρει. Υπάρχει ολόκληρη επιστήμη πάνω σ΄αυτό», λέει στο περιοδικό «Down Town».

Πως περιγράφει όμως τον εαυτό του; «είμαι πολύ εγωιστής, και όταν θέλω κάτι, κάνω τα πάντα για να το πετύχω. Είμαι λίγο ζηλιάρης και ψιλοευαίσθητος. Μου είναι εύκολο να στεναχωρηθώ από συμπεριφορές και καταστάσεις».

Άλλωστε όπως εξομολογείται, μέχρι να τα καταφέρει στο χώρο του τραγουδιού, «δεν ήταν λίγες οι φορές που έφαγα πόρτα από εταιρίες και άκουσα ψεύτικες υποσχέσεις. Υπήρξαν βράδια που με είδε η οικογένεια μου να γυρνάω σπίτι κλαίγοντας».

Πως αντιδρά στην υπερέκθεση; «πλέον γελάω. Έχουν σχολιάσει  από τα ρούχα που φοράω μέχρι το αν είμαι Έλληνας. Έχω διαβάσει ότι είμαι Αλβανός, Βούλγαρος, Ρουμάνος…»

Στο δεξί του χέρι έχει ένα τατουάζ: «είναι ένα αρχαίο γνωμικό του Επίκουρου που λέει “μια φορά υπάρχουμε και μάλλον δεν θα υπάρξουμε ξανά ποτέ. Κι εσύ που δεν εξουσιάζεις το αύριο, απλά αναβάλλεις τη χαρά”».

Ο νεαρός τραγουδιστής, μπορεί βιολογικά να μην έχει γίνει ακόμα πατέρας, όμως όπως λέει «κατά κάποιον τρόπο, είμαι πατέρας. Έχω ένα ανιψάκι που το λατρεύω, το γιο της αδερφής μου Λάμπρο, που είναι 6 χρονών. Μεγάλωσε χωρίς τον πατέρα του και ουσιαστικά εγώ ήμουν ο μπαμπάς του».

Εκτός πάντως από το ανιψάκι του, αυτό που υπεραγαπά και φροντίζει πολύ, είναι η εικόνα του: «είμαι λίγο ψώνιο και μου αρέσει να γουστάρω αυτό που βλέπω στον καθρέφτη». Γι΄αυτό και πηγαίνει γυμναστήριο μέρα παρά μέρα από μιάμιση ώρα: «μου αρέσει να γίνομαι προκλητικός σε όλα τα επίπεδα της εικόνας μου. Και στα ρούχα, και στα μαλλιά και στον ερωτισμό».

Αν και δεν πίνει και δεν καπνίζει καθόλου, αυτό στο οποίο δεν μπορεί με ΤΙΠΟΤΑ ν΄αντισταθεί, είναι τα γλυκά: «μπορώ να φάω μέχρι και τρία σουφλέ σοκολάτα, την ημέρα. Και το γάλα με Hemo το πρωί. Δεν πίνω ποτέ καφέ το πρωί».
www.star.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More