Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012

Αντιμετώπιση χωρισμού. Βασικά βήματα


Η πραγματικότητα είναι ότι ένας χωρισμός είναι πάντα δύσκολος. Είναι δύσκολος για αυτόν που μένει μόνος του αλλά πολλές φορές είναι αρκετά δυσάρεστος και σε αυτόν που παίρνει την απόφαση να χωρίσει.

 Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 4 βασικά βήματα αντιμετώπισης του χωρισμού σε κάθε περίπτωση.




Μοιράσου τις σκέψεις σου

Φυσικά με το παραπάνω δεν εννοώ να πάρεις μια ντουντούκα και να βγάλεις ανακοίνωση για όλα αυτά που αισθάνεσαι! Σίγουρα όμως το να μοιραστείς τον προβληματισμό σου με 2-3 πολύ καλούς φίλους  ή με την οικογένεια σου, θα σου κάνει καλό.
‘Άκου την γνώμη κάποιων ανθρώπων που εμπιστεύεσαι και  ξέρεις ότι θα σου πουν πράγματα που θα σε βοηθήσουν. Φυσικά δεν πρέπει να το παρακάνεις και να καταντήσεις να περνάς όλη την ημέρα σου μιλώντας για τον χωρισμό σου.


Κάνε πράγματα για τον εαυτό σου

Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις είναι να μην κάνεις τίποτα! Συμβαίνει συχνά και είναι ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις. Το αποτέλεσμα θα είναι να κάθεσαι ολόκληρη την ημέρα και να σκέφτεσαι μόνο αυτό.
Βγες έξω με φίλους, προσπάθησε να γεμίσεις τις ώρες σου με δραστηριότητες. Κάνε τα πάντα για να περάσεις καλά, ξεκίνησε να πηγαίνεις γυμναστήριο. Θα δεις πολύ γρήγορα την διάθεση σου να βελτιώνεται και θα ξεπεράσεις την φάση του χωρισμού πολύ πιο γρήγορα από ότι θα περίμενες

Κόψε τους δεσμούς

Μου λένε πολλοί και πολλές ότι προτιμούν μετά από έναν χωρισμό να κρατάνε επαφές με τον πρώην τους. Κάτι τέτοιο είναι λάθος ιδιαίτερα τον πρώτο καιρό. Τουλάχιστον για τις πρώτες μέρες του χωρισμού είναι απαραίτητο να μην έχεις καμία επικοινωνία με το πρώην ταίρι σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να σκεφτείς καλύτερα και καθαρότερα την κατάσταση ώστε να μπορέσεις να πάρεις τις σωστές αποφάσεις.

Διάβασε το άρθρο:


Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More