Σάββατο, 12 Μαΐου 2012

Πόσα δίνεις για να «προβληθεί» το post σου στο Facebook;


Το Facebook περνάει σε επόμενο επίπεδο. Σταματά την αθώα προβολή του κοινωνικού δικτύου και περνάει πια στην επιχειρηματική δραστηριότητα που θα δώσει κέρδη σε όσους αποφασίσουν να επενδύσουν σε αυτό.
Έτσι, όπως αποκαλύπτει το Stuff, ένα από τα χαρακτηριστικά που δοκιμάζει, είναι να δίνει την δυνατότητα σε κάποιον χρήστη, να κάνει «highlight» ένα Post, μία φωτογραφία ή ένα status update με αντίτιμο… μετρητά.
Οι τιμές που θα διατίθενται στο πρόγραμμα θα ποικίλους, από το «δωρεάν» που θα είναι προφανώς για να «ψαρέψει» περισσότερους χρήστες στο πρόγραμμα, μέχρι και 1 δολάριο 80 cents, χρησιμοποιώντας λογαριασμό PayPal ή πιστωτική κάρτα.
Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστό τι ακριβώς θα αγοράζει ο χρήστης με αυτό το πρόγραμμα. Πώς δηλαδή θα διασφαλίζει το Facebook ότι προβάλλεται περισσότερο το συγκεκριμένο post. Αλλά είναι θέμα χρόνου μέχρι να το δούμε αυτό.
Το Facebook επέλεξε να δοκιμάσει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό στη Νέα Ζηλανδία, χωρίς να επιβεβαιώνει αν θα δοθεί για δοκιμή και σε άλλες χώρες. Το website που έκανε την αποκάλυψη, ζήτησε από την εταιρεία πια, περισσότερες διευκρινήσεις και η Διευθύντρια Επικοινωνιών και Πολιτικής του Facebook, Mia Garlick δήλωσε πως «Δοκιμάζουμε συνεχώς νέα χαρακτηριστικά στην ιστοσελίδα. Το συγκεκριμένο γίνεται για να διερευνήσει το ενδιαφέρον των χρηστών γι αυτό τον τρόπο διαμοιρασμού των Post τους».
 
Όπως εύστοχα μας υπενθυμίζει το Digital Trends, πριν λίγους μήνες, το Facebook είχε «μιλήσει» με το TechCrunch και είχε αποκαλύψει πως τα status updates μας είναι ορατά κατά μέσο όρο μόνο στο 12% των φίλων μας, λόγω της πληθώρας των δημοσιεύσεων πια. Ίσως, η νέα επιχειρηματική ιδέα του Facebook να εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο παραμονής των «επί πληρωμή» δημοσιεύσεων στη ροή δημοσιεύσεων των φίλων μας.
Όπως και να ‘χει, ας είμαστε έτοιμοι για πολλές άλλες τέτοιες δοκιμές. Άλλωστε, ήταν θέμα χρόνου μέχρι η «δημοφιλία» και στο facebook να γίνει επί πληρωμή.
Πηγή: digitallife.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More