Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Ποιά επιτυχημένη εκπομπή του ΜΕΓΚΑ διέκοψε τα γυρίσματα λόγω χρημάτων ;



"Το Το πρόβλημα δεν είμαι εγώ, αλλά κυρίως άνθρωποι που ζουν από αυτό. Εγώ έχω να πληρωθώ από τα περσινά επεισόδια..." δηλώνει ο παρουσιαστής


O Στέλιος Παρλιάρος μιλώντας στο τηλεοπτικό περιοδικό «TV Box» αποκάλυψε τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν:

«Παρότι δεν έχουμε ολοκληρώσει τα γυρίσματα για τη φετινή σεζόν, συζητάμε και για πέμπτη χρονιά. Προς το παρόν, έχουμε σταματήσει τα γυρίσματα, αν και διαμαρτύρονται οι χορηγοί, αλλά οι συντελεστές δεν έχουν πληρωθεί ακόμα, οπότε η επιστροφή στο στούντιο είναι δύσκολη».

Ο γνωστός σεφ  αποκαλύπτει ποια είναι αυτή η μυρωδιά που τον γυρνά πίσω στα παιδικά του χρόνια: 

«Αυτή η μυρωδιά της Πόλης. Όταν δεν είμαι καλά ψυχολογικά, σκέφτομαι τα παιδικά μου χρόνια και μυρωδιές από την Κωνσταντινούπολη, γιατί είναι ο τόπος που λατρεύω. Για αυτό και, παρότι έχω σπουδάσει, έχω παρακολουθήσει σεμινάρια και είμαι της Γαλλικής ζαχαροπλαστικής, έχω το δικό μου στίγμα και βάζω μια μυρωδιά από τον τόπο όπου γεννήθηκα».
zappit.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More