Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Το πολύ ακατάλληλο "Πρωινό mou"!


Για πέντε λεπτά η συζήτηση ξέφυγε ...πολύ!

Όλα ξεκίνησαν από τη συνέντευξη του Χρήστου Βασιλόπουλου, ο οποίος δήλωσε ότι είχε νιώσει σεξουαλική έλξη για τη μητριά του, ότι όλοι οι άνθρωποι είναι bisexual και ότι η φύση υπήρξε ...απλόχερη μαζί του. Το πάνελ του "Πρωινό mou" πήρε φωτιά και οι διάλογοι πολύ σύντομα ξέφυγαν από τον έλεγχο!

Ο Γιώργος Λιάγκας ρώτησε τον Δημήτρη Ουγγαρέζο αν έχει πάει και με άντρες, ενώ ο ίδιος δήλωσε: "Εγώ δεν είμαι bisexual. Θα μπορούσα να είμαι gay. Δεν είμαι gay, είμαι straight".

Μέσα στον γενικότερο χαμό η Σάσα Σταμάτη είπε για τον Χρήστο Βασιλόπουλο ότι "τον έχει μεγάλο"! Κάτι που προκάλεσε τη διαφωνία του Δημήτρη Ουγγαρέζου, ο οποίος υποστήριξε ότι "όποιος το φωνάζει τον έχει μικρό"!

Δείτε το βίντεο:

zappit

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More