Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Αλέξανδρος Ρήγας: Πόσο έριξε το «κασέ» του;

Αλέξανδρος Ρήγας: Πόσο έριξε το «κασέ» του;

Ο Αλέξανδρος Ρήγας αποκάλυψε το «κούρεμα» που δέχθηκε στις απολαβές του, για να μην μείνει εκτός τηλεόρασης και δήλωσε απαισιόδοξος για το μέλλον.
«Βάσει της τελευταίας μου δουλειάς, έχω "πέσει" 65%! Και δεν υπερβάλλω. Αλλά το προτίμησα από το να μείνω εκτός τηλεόρασης».
«Δεν ξέρω τι μας περιμένει ακόμα! Δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος και δεν μιλώ μόνο για την τηλεόραση γιατί και στο θέατρο το τοπίο είναι εξίσου απογοητευτικό».
«Έχουμε ανάγκη να δουλεύουμε, να παράγουμε - πόσω μάλλον εγώ, που είμαι απόλυτα εργασιομανής και η δουλειά για μένα είναι "οξυγόνο". Γεμίζω τα "κενά" μου μέσα από τη δουλειά μου, γεμίζω "τρύπες" του μυαλού μου, της ψυχής μου και της ύπαρξής μου» κατέληξε ο γνωστός σεναριογράφος.


cretalive.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More