Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Ποια γνωστή τραγουδίστρια δήλωσε: «Νιώθω μπάζο»


Ποια γνωστή τραγουδίστρια θεωρεί τον εαυτό της μπάζο; Πως εξήγησε η ίδια, αυτή τη δήλωσή της;
Και όμως, η γνωστή τραγουδίστρια Ελισσάβετ Σπανού παρά την εντυπωσιακή της εξωτερική εμφάνιση, θεωρεί τον εαυτό της μπάζο.
Την αποκάλυψη έκανε η ίδια στο «Πρωινό mou», όπου μεταξύ άλλων μίλησε για το πώς βλέπει την εξωτερική της εμφάνιση:
«Εγώ όσο κι αν δεν το πιστεύεις, ούτε εισπράττω ούτε αισθάνομαι πως έχω μια εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση. Ανασφάλειες γυναικών, νιώθω έως και μπάζο!» είπε στο Γιώργο Λιάγκα και την Φαίη Σκορδά που έμειναν άφωνοι.
Αυτό την επηρεάζει όμως στη σχέση της με το άλλο φύλο;
«Διεκδικώ αυτό που θέλω από τους άντρες, και αυτό έχει να κάνει με την προσωπικότητα μου και όχι με το πώς αντιλαμβάνομαι τον εαυτό μου με τα χαρακτηριστικά του».
Στη συνέχεια, η όμορφη τραγουδίστρια έλυσε και την «παρεξήγηση» που είχε δημιουργηθεί με τον Γιώργο Λιάγκα, όταν ο παρουσιαστής σχολίασε το χωρισμό της Ελισσάβετ Σπανού με τον Αντώνη Σρόϊτερ, λέγοντας πως ο δεύτερος αλλάζει τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα:
«Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα μαζί σου. Δεν το πήρα ως μομφή για μένα. Η αιχμή για τον Αντώνη είναι πως αλλάζει τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα! Δεν έχει σημασία ποιος χώρισε ποιον!» απάντησε στον Λιάγκα η Ελισσάβετ Σπανού.
Η νεαρή τραγουδίστρια στη συνέχεια, αποκάλυψε πως το κορμί της κοσμούν εφτά συνολικά τατουάζ, μερικά εκ των οποίων μιλούν για παλιούς έρωτες.
Όσο για το πώς είναι στις σχέσεις της; όπως είπε «θέλω προστασία, είμαι πιο παθητική. Είμαι γατί. Νιάου!»







fimes.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More