Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Η Aγγελική Ηλιάδη αποκαλύπτει το καθημερινό της διαιτολόγιο!


Η Αγγελική Ηλιάδη τον τελευταίο καιρό ζει την απόλυτη ευτυχία καθώς βρήκε τον άντρα της ζωής της και θα παντρευτούν μέσα στο 2012. Η ίδια που έχει ύψος 1.74 και ζυγίζει 58 κιλά μίλησε στο περιοδικό “ΟΚ” για την άψογη σιλουέτα της, για τα κιλά που πήρε στην εγκυμοσύνη της, για την σχέση με τη ζυγαριά, αλλά και το καθημερινό της μενού...

Η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι τρώει τα πάντα: “Δεν έδινα πάντα πολύ σημασία στη διατροφή μου και εξακολουθώ να είμαι έτσι. Όταν θέλω να φάω κάτι, δεν θα αντισταθώ. Τρώω τα πάντα. Δεν προσέχω ούτε τις θερμίδες ούτε την ποσότητα της μερίδας μου. Ωστόσο προσέχω τους συνδυασμούς φαγητών.”
Πριν έξι χρόνια που είχε μείνει έγκυος στον Μπάμπη πήρε 17 κιλά: “Όταν ήμουν έγκυος στον Μπάμπη είχα πάρει 17 κιλά. Μόλις γέννησα έχασα αμέσως τα 11 και τα υπόλοιπα έφυγαν εύκολα μέσα σε διάστημα 30 ημερών. Όμως μετά τη γέννα άλλαξε ο μεταβολισμός μου και άρχισε να λειτουργεί πιο σωστά.”

Η ίδια δήλωσε ότι δεν την αγχώνει η ζυγαριά: “Δεν ζυγίζομαι ποτέ, δεν έχω ζυγαριά στο σπίτι. Καμιά φορά όταν περνάω από φαρμακείο θα ανέβω στη ζυγαριά. Αν έχω πάρει κιλά το καταλαβαίνω από τα ρούχα μου.”
Η μέρα της όμορφης Αγγελικής ξεκινάει με δύο φρυγανιές, ανθότυρο και ένα ασπράδι αυγού. Οι πιο τακτικές επιλογές της για το μεσημεριανό γεύμα είναι ψητό κοτόπουλο ή μπιφτέκι, τα οποία συνοδεύει με ρύζι είτε συκώτι είτε μακαρόνια με κιμά ή λαδερά. Τέλος είπε: “Έχω αδυναμία στα αναψυκτικά και δυστυχώς δεν πίνω πολύ νερό, αυτό θέλω να το διορθώσω.”
www.freegossip.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More