Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Διάσημοι Έλληνες:Τα λένε όλα στο twitter

Ένωση Τσαλίκης - Μελέτη - Σαμπάνης - Καλομοίρα

Πολλοί είναι οι celebrities που περιγράφουν το πρόγραμμα των διακοπών τους μέσω του προσωπικού τους λογαριασμού στο twitter. Άλλοι, πάλι, περιγράφουν απλές καθημερινές τους στιγμές αυτό το καλοκαίρι.

Ελεονώρα Μελέτη (@NonoraM):
«Υπάρχουν αυτοί που άθελα τους ξεχωρίζουν. Και αυτοί που προσπαθούν. Οι μεν ορίζονται από προσωπικότητα, οι δε από τον τρόπο που προσπαθούν»

Νίνο (@ninoxipolitas):
«Κρήτη ερχόμαστε !!!!!!το βράδυ!!!!»

Κάλλι Τσιλίδου (@calli_tsili):
«Θα δανειστώ φράση-έμπνευση της @ReaToutou : Θεέ μου, είσαι θεός!»

Ρέα Τουτουνζή (@ReaToutou):
«Γλυφάδα Περιστέρι 14'.. #avgoustiatikiathina»

Γιώργος Σαμπάνης (@GeorgeSabanis):
«Καλημέρα Καλημέρα Καλημέρα!!!!! Για λίγες ώρες μόνο στην Αθήνα!!!!»

Γιώργος Τσαλίκης (@Tsalikisgiorgos):
«Τί γέλιο ήταν αυτό σήμερα,;;;; Σ ευχαριστώ Θεέ μου!!! #love_cy Τώρα.. Ώρα για ύπνο.. Καλημέρα σε όσους ξυπνάνε..! #Ti_zw_o_anthrwpos_»

Τάμτα (@_Tamta_ ):
Στην Ικαρία μου λέει μια κοπέλα: "όταν τρώω γιαούρτι ιδρώνουν τα μάγουλά μου” Το επιβεβαιώνει και το αγόρι της… Πολύ weird k αστείο»

Μαίρη Συνατσάκη (@mairiboo):
«Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι στο True Blood, υπάρχουν βρικόλακες, Βάκχες, shape shifters και νεράιδες?This is not a natural high for sure»

Αργύρης Αγγέλου (@ArgirisAggelou):
«Νομίζω ότι το μυαλό μου δεν έχει επιστρέψει ακόμα.... Είναι κάπου ξεχασμένο στην Oxford street!»

Γιώργος Γιαννιάς (@giorgosgiannias):
«Είδα πάλι 2η φορά στον ίδιο Βασιλόπουλο την πάντα όμορφη.. @Aggeliki_iliadi»

Καλομοίρα (@ItsKalomira):
«Τι κάνετε όλοι σας αυτή τη στιγμή; Εγώ τρώω πρωινό, καθώς πληκτρολογώ!»

yupi.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More