Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Έκανε τον πατέρα του τσαγιέρα!


Ένας άντρας, από την Μεγάλη Βρετανία, πήρε τις στάχτες του αποθανόντα πατέρα του και τις μετέτρεψε σε τσαγιέρα!
Ο κύριος John Lowndes είπε πως είναι ένας τρόπος να θυμάται τον πατέρα του που φιλοσοφούσε για την ζωή πάντα με την τσαγιέρα δίπλα του.

«Νο μίζω πως θα καταλάβει την κίνηση μου. Κάθε φορά που γυρνούσα σπίτι καθόμασταν και πίναμε τσάι. Πάντα μου έδινε σοφές συμβουλές,» είπε ο 54-χρονος άντρας από την περιοχή Pembrokeshire.
Ο κύριος John Lowndes κρατούσε τις..
στάχτες, από την αποτέφρωση του πατέρα του, εδώ και μια δεκαετία στο Χολ του σπιτιού με σκοπό να βρει το ιδανικό μέρος να τις τοποθετήσει.
«Μιλούσα με ένα φίλο μου και του είπα πως μια επιθυμία μου θα ήταν να πιω ένα τελευταίο φλιτζάνι τσάι με τον πατέρα μου. Μου είπε τότε πως μπορεί να το κανονίσει αυτό,» είπε ο κύριος John Lowndes.
Του συνέστησε τον κύριο Neil Richardson ιδιοκτήτη εταιρείας που κατασκευάζει κεραμικά χρησιμοποιώντας την στάχτη των αποθανόντων.

Πηγή: koulo.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More