Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Ελεονώρα Ζουγανέλη: Φοβάμαι μήπως ξαναπάρω κιλά

O έρωτας, το τραγούδι, τα συναισθήματά της λίγο πριν βγει στη σκηνή και σε πολλά ακόμη αναφέρθηκε σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Down Town» η Ελεονώρα Ζουγανέλη, ενώ δεν παραλείπει να αποκαλύψει τους φόβους της για το ενδεχόμενο να ξαναπάρει κάποια στιγμή τα κιλά που έχασε.

Σε ερώτηση, λοιπόν, αν φοβάται μήπως ξαναπάρει κιλά, η τραγουδίστρια απαντά χαρακτηριστικά: "Α, ναι πολύ... Κάνω γυμναστική βέβαια, έκανα και χορό το χειμώνα, αλλά όποτε τρώω το βράδυ με πιάνουν ενοχές".

Το κεφάλαιο: άντρες, έρωτας, σχέση: ''Δεν έχω παράπονα από τους άντρες. Έχω υπάρξει πολύ τυχερή στις σχέσεις μου, ευτυχώς. Είχα ανθρώπους στη ζωή μου, που και με βοήθησαν να εξελιχθώ και να γνωρίσω τον εαυτό μου. Είναι άνθρωποι που είναι ακόμα στη ζωή μου και τους αγαπώ πάρα πολύ. Δεν πιστεύω καθόλου στο ''θάψιμο'' των σχέσεων. Δεν μπορώ να βγάλω εντελώς από τη ζωή μου έναν άνθρωπο που είχα αγαπήσει κάποτε και ήμασταν μαζί... Εγώ λοιπόν, είμαι πολύ καλά στη σχέση μου τώρα. Ζω τον κανονικό έρωτα!''

Πριν βγει στη σκηνή κάνει κάτι που τη χαλαρώνει; ''Μου αρέσει να ακούω Michael Jackson για να μπαίνω ήδη σε ένα χαρούμενο Mood όταν βγω."

Πηγή: protothema.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More