Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΖΩΟ ΑΠΟ ΚΤΗΝΟΣ, ΖΗΤΑ ΣΤΟΡΓΗ

Έχει κακοποιηθεί άσχημα, της παραμόρφωσαν το πρόσωπο. Ποιός θα είναι ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ που θα της προσφέρει επιτέλους λίγη ασφάλεια και αγάπη? Δώστε της μια ευκαιρία, αν δεν μπορείτε να την υιοθετήσετε, τουλάχιστον προωθείστε..

--------------------------​--------------------------​--------------------------
​Μπορεί εμφανισιακά να μην είμαι όμορφη όπως τα υπόλοιπα σκυλάκια, έχω και εγώ όμως την ανάγκη να βρώ μια οικογένεια που να με αγαπάει και να με φροντίζει. Πέρασα πολλά εκεί που βρισκόμουν πρίν, γι'αυτό και το πρόσωπο μου είναι παραμορφωμένο. Είμαι λιγάκι φοβισμένη αλλά με αγάπη θα καταφέρω να ξεπεράσω τα πάντα. Ζυγίζω 25 κιλά, έχω στειρωθεί και εμβολιαστεί και δυστυχώς αν δεν με ζητήσει κάποιος θα με αφήσουν αναγκαστικά στο δρόμο. Δεν αξίζω και εγώ μια ευκαιρία όπως τα υπόλοιπα ζωάκια ή δεν με θέλει κανείς λόγω της εμφάνισης μου;;
Κλουβί Β5

Τηλ. επικοινωνίας: 6937012850/6982252469
email: dogs.adoptions@gmail.com

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More