Σάββατο, 16 Ιουλίου 2011

ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΣΟΥΝ- ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ - ΔΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ

Το λίπος στην κοιλιά είναι συνήθως το πρώτο σημάδι της παχυσαρκίας. Όταν σε ένα άτομο αρχίζει να προεξέχει η κοιλιά τότε η παχυσαρκία έχει ήδη αρχίσει να στερεώνετε. Οι ιατροί ονομάζουν το λίπος στην κοιλιά ως τον κορμό της παχυσαρκίας.
Το λίπος στην κοιλιά είναι η πιο προφανής ένδειξη που μας δείχνει πότε κάποιος αρχίζει να γίνετε παχύσαρκος.

Οι κίνδυνοι από το υπερβολικό λίπος στην κοιλιά

Εάν αποθηκεύετε περισσότερο λίπος στην κοιλιά από του γοφούς τότε τα κύτταρα σας πιθανών να είναι πιο ανθεκτικά στην ινσουλίνη. Έτσι έχετε αυξημένο κίνδυνο για υψηλή πίεση, διαβήτη, καρδιακές προσβολές, εγκεφαλικά και πρόωρο θάνατο.
Οι έρευνες έχουν δείξει ότι η έλλειψη καλής φυσικής κατάστασης και το υπερβολικό βάρος είναι πολύ σημαντικοί προάγγελοι του διαβήτη σε άνδρες και γυναίκες, και ότι το πιο σημαντικό μέτρο της αντίστασης στην ινσουλίνη είναι η αποθήκευση του λίπους στην κοιλιά και όχι στα ισχία.
Η αποθήκευση του λίπους στην κοιλιά προκαλεί την αποθήκευση περισσότερου λίπους στο ήπαρ εμποδίζοντας την λειτουργία του για την απομάκρυνση της ινσουλίνης από το αίμα αφού έχει κάνει την δουλειά της, που είναι η οδήγηση του ζακχάρου στα κύτταρα του σώματος.

Πώς να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Εάν θέλετε πραγματικά να χάσετε το λίπος της κοιλιάς πρέπει να κάνετε αεροβικές ασκήσεις. Οι αεροβικές ανεβάζουν τους χτύπους της καρδιάς και αυξάνουν το μεταβολισμό. Το σημαντικότερο όφελος από τις αεροβικές ασκήσεις είναι ότι καίνε το λίπος, συμπεριλαμβανομένου και του λίπους της κοιλιάς.
Το να καίτε λίπος με αεροβικές ασκήσεις, με υγιεινή διατροφή και με μερικές ασκήσεις για τους κοιλιακούς μυς είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά.

Ποιο είναι η καλύτερη αεροβική άσκηση;

Δεν υπάρχει η καλύτερη αεροβική άσκηση. Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε άσκηση που ανεβάζει τους χτύπους της καρδιάς.
Εάν σας αρέσει να γυμνάζεστε στην φύση μπορείτε να κάνετε γρήγορους περιπάτους, τρέξιμο, ποδηλασία, κλπ. Όσοι αγαπούν τους κλειστούς χώρους μπορεί να δοκιμάσουν τους διαδρόμους της γυμναστικής η τα σταθερά ποδήλατα.
Εάν είστε στο σπίτι μπορείτε να δοκιμάσετε τα σκοινιά, το χορό η το kick boxing.
Κάνετε αυτό που σας αρέσει το λιγότερο τρεις φορές την εβδομάδα. Επιλέξτε μια άσκηση μου ταιριάζει στο επίπεδο της φυσικής σας κατάστασής. Σίγουρα το τρέξιμο καίει περισσότερες θερμίδες από το περπάτημα άλλα εάν είναι να λαχανιάσετε στο πρώτα 10 μέτρα καλύτερο είναι το περπάτημα.
Αρχίσετε να κάνετε αεροβικές ασκήσεις για 40 λεπτά έως μια ώρα για 3 έως 6 φορές την εβδομάδα. Εάν είστε αρχάριος, ξεκινήστε με χαμηλότερους ρυθμούς και σιγά-σιγά αυξήστε το χρόνο που γυμνάζεστε.

Τροφές για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Πράσινο Τσάι

Το πράσινο τσάι περιέχει το πολύ ισχυρό αντιοξειδωτικό Catechins, που είναι γνωστό ότι αυξάνει το μεταβολισμό. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι καταναλώνουν πάνω από 690mg Catechins την ημέρα έχουν αισθητά χαμηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος και μικτότερη περιφέρεια κοιλιάς. Υπάρχουν πολλά προϊόντα που περιέχουν πράσινο τσάι άλλα θα ξεχωρίζαμε το TavaTea.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι γεμάτο με υγιή μονοακόρεστα λιπαρά που σχετίζονται με χαμηλά επίπεδα της χοληστερόλης LDL και με την απώλεια βάρους.

Γκρέιπφρουτ

Εάν προσθέσετε ένα γκρεϊπφρουτ την ημέρα στη διατροφή σας μπορεί να επιταχύνετε την απώλεια βάρους. Η οξύτητα του επιβραδύνει την πέψη. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο να μετακινηθεί στη σύστημα και αισθάνεστε χορτάτος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η βιταμίνη C που περιέχει βοηθάει στη μείωση της χοληστερόλης και μειώνει το κίνδυνο για εγκεφαλικό, καρδιόπαθειες και ορισμένες μορφής καρκίνου.

Πλιγούρι

Ένα πρωινό με πλιγούρι βοηθάει στο να μειώσετε το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα. Το πλιγούρι είναι πλούσιο σε ίνες και κάθετε στο στομάχι για ώρες μειώνοντας την πείνα.

Αυγά

Τα αυγά περιέχουν βιταμίνη B12, την οποία χρειάζεται ο οργανισμός για να μεταβολίζει το λίπος. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι προσθέσανε αυγά στο πρωινό τους χάσανε περισσότερο βάρος σε σύγκριση με όσους δεν το έκαναν.

Συμπληρώματα διατροφής για μια επίπεδη κοιλιά

Εάν θέλετε να αποκτήστε μια επίπεδη κοιλιά που να κάνετε πραγματικά εντύπωση μπορείτε να χρησιμοποιήστε και διάφορα συμπληρώματα διατροφής για το αδυνάτισμα. Ένα από τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής που βοηθάει στην μείωση της περιφέρειας είναι το Zotrim.
Σε έρευνα με 28 εθελοντές που έπαιρναν το Zotrim παρατηρήθηκε μείωση της περιφέρειας κατά 4,3 εκατοστά μόνο σε 28 ημέρες. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και το Fibretrim το οποίο είναι ένας χυμός για αδυνάτισμα που βασίζετε στην φόρμουλα του Zotrim.

http://aboutweightloss.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More