Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Η κρίση χτύπησε και την Ναταλία Γερμανού;

Που θα πάει φέτος διακοπές η Ναταλία Γερμανού; Δεν έχει ιδέα! Όπως είπε η ίδια μέσω ΟΚ!, είναι η πρώτη φορά που δεν έχει κανονίσει τι- πο- τα!

«Είναι η μοναδική χρονιά που δεν έχω κανονίσει διακοπές. Δεν ξέρω τον ακριβή λόγο, αλλά φέτος είπα να μην οργανώσω τίποτα και να αφήσω το θερινό αεράκι να με ταξιδέψει στην Ελλάδα». Λέτε η κρίση να χτύπησε και το Ναταλάκι; Ούτε λόγος για Ντουμπάι και  Μπαλί που ακούγαμε τα προηγούμενα χρόνια.

«Οι μισοί φίλοι μου λένε για Λευκάδα, στην οποία δεν έχω πάει ποτέ και ομολογώ πώς έχω ακούσει τα καλύτερα, οπότε κάτι μου λέει πως προς τα εκεί θα καταλήξω. Από την άλλη, τα mails σας με καλούν στην όμορφη Σκιάθο αλλά και στην Αστυπάλαια…»

Τελικά, η παρουσιάστρια που είναι μες την «Καλή Χαρά» αφού θα συνεχίσει και του χρόνου την εκπομπή της κατέληξε: Το πήρα απόφαση, ότι δεν θα οργανώσω διακοπές – θα γεμίσω μια βαλίτσα και όπου φυσήξει…
star.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More