Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

''ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΡΟΠΑΙΑ''

Ιδιαιτέρως χαρούμενοι με την προοπτική που δίνει στην καριέρα τους ο Παναθηναϊκός εμφανίστηκαν οι τρεις νεοαποκτηθέντες παίκτες του «τριφυλλιού», κατά την παρουσίασή τους. «Δεν ήρθα να κάνω το αστέρι της ομάδας», δήλωσε ο Βίκτορ Βιτόλο, «με έφεραν για να πετύχω γκολ», τόνισε ο Τοτσέ, ενώ ο Κουίνσι ήταν ξεκάθαρος: «Θέλω να κατακτήσουμε τρόπαια». (Photo: Action Images) «Φιλοδοξούμε να πάρουμε πολλά πράγματα από αυτούς τους παίκτες και να κάνουμε μία καλή χρονιά», δήλωσε αρχικά ο Δημήτρης Γόντικας κι έπειτα παραχώρησε το λόγο στους ποδοσφαιριστές. Οι δηλώσεις των Βιτόλο, Τοτσέ και Κουίνσι: Βιτόλο: Ο πρώην μέσος του ΠΑΟΚ, ο οποίος πήρε πρώτος τον λόγο, ανέφερε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Ο Παναθηναϊκός είναι σημαντικό βήμα για την καριέρα μου. Νομίζω πως όλοι γνωρίζουν όλα όσα έχω κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Έχω πραγματοποιήσει τρεις πολύ καλές χρονιές στην Ελλάδα και το μοναδικό που επιθυμώ είναι να συνεχίσω έτσι και στον Παναθηναϊκό ή αν γίνεται να τα πάω ακόμα καλύτερα». Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Όλοι όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου στο γήπεδο. Δεν ήρθα στον Παναθηναϊκό για να κάνω το αστέρι της ομάδας. Ήρθα για να δουλέψω και να βοηθήσω και τους συμπαίκτες μου ώστε να γίνουμε καλύτεροι». Τοτσέ: Ο νεοαποκτηθείς επιθετικός των «πράσινων» τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Έχω έρθει με όρεξη να δουλέψω και εύχομαι η χρονιά που έρχεται να είναι σημαντική. Με έφεραν εδώ για να πετύχω γκολ. Γι’ αυτό θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα μου όσο περισσότερο μπορώ. Ο Παναθηναϊκός είναι από τις μεγάλες ομάδες του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, κι αυτός ήταν από τους σημαντικότερους λόγους που αποφάσισα να έρθω». Κουίνσι: Ο 25χρονος μεσοεπιθετικός είπε: «Είναι τιμή μου που είμαι μέλος του μεγάλου αυτού συλλόγου. Έχουμε μια μεγάλη περίοδο μπροστά μας, αλλά πιστεύω ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν καλά και να καταφέρουμε να κερδίσουμε τρόπαια. Για μένα είναι ιδιαίτερη χαρά που βρίσκομαι εδώ, ήθελα να ‘ρθω για να βοηθήσω με τις δυνατότητές μου το σύλλογο». http://www.sport-fm.gr/article/489499

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More