Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ!


Γεια σας !!!
Το όνομα μου είναι Παύλος κ είμαι 4 χρονών περίπου! Όλοι μου λένε πως είμαι ένας ΚΟΥΚΛΟΣ κ έχω πολύ καλό χαρακτήρα αλλά κανένας δεν έχει ενδιαφερθεί για μένα κ στεναχωριέμαι πάρα πολύ εδώ στο καταφύγιο.....
Τρελαίνομαι για βόλτες κ δε τραβάω κιόλας, να δείτε τι καλό παιδί που είμαι !! Τα κορίτσια στο καταφύγιο λένε οτι έχω λίγο απο Pointer αλλά η Άρτεμις λέει οτι εγώ είμαι πολύ πιο όμορφος απο ένα Pointer κ πολύ ξεχωριστός!!
Λοιπόν το μόνο που θέλω απο σας είναι να με προωθήτε όσο μπορείτε γιατί θέλω επιτέλους να βρω έναν άνθρωπο που να με αγαπάει κ να μη με εγκαταλείψει ποτέ.....
Όποιος θέλει μπορεί να έρθει να με δεί απο κοντά για να καταλάβει πόσο καλό χαρακτήρα έχω κ πόσο όμορφος είμαι..!!!

Βίντεο http://www.youtube.com/wat​ch?v=p2Y5G5HS7A0&feature=c​hannel
Σημείωση http://www.facebook.com/no​te.php?note_id=19663658036​5854

Παρέχεται δωρεάν εκπαίδευση κηδεμόνα για αρμονική συμβίωση με το σκυλάκι χωρίς καμία μορφή βίας!

Πληροφορίες στο τηλ 6977407833

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More