Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

ΣΟΣ! ΕΠΕΙΓΕΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ!!!!!!!


Tην Κυριακη βραδυ 24-7-11,κατα τις 9.30 ,στον δρομο προς Ωραιοκαστρο,μπροστά απο μια μάντρα,βρηκα ενα μεγαλόσωμο σκυλί.Σταμάτησα για να το ταίσω και να του δωσω λιγο νερό,όπως κάνω σε όλα τα αδέσποτα.Παρατηρησα ότι ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αποστεωμενο (φαίνονται,με γυμνό μάτι, τα πλευρα του και πολύ περισσότερο τα οστα της λεκάνης του!).Το ψέκασα και με frontline για τα τσιμπούρια και του άφησα τροφή για την επόμενη ημέρα.
Τη Δευτερα το βραδυ ξαναπηγα για να το ταισω και να το ποτίσω.Ετρωγε μεν,αλλα δεν επινε αρκετο νερο..του αφησα παλι τροφή και ένα μεγάλο κουπακι με νερο,και εφυγα.
Τρίτη βραδυ που ξαναπηγα,ειδα πως απουσίαζε το κουπακι με το νερο.Με το που εφτασα και εβγαλα απευθειας να δωσω νερό στο ζωο,αυτο καταναλωσε μεσα σε 15' περίπου 3 λιτρα νερό!Υποψιάζομαι πως κάποιος απο εκει πεταει το κουπακι με το νερο και θελει να ξεφορτωθει το ζωο.
Δεν ξερω αν ανηκει σε κάποιον,φανταζομαι ομως πως δεν ανηκει,τουλαχιστον απο τη γειτονια,ειδαλλως δεν θα ηταν εξω καθε βραδυ που πηγαινω τις τελευταιες 3 μερες.Και δυστυχως επειδη πηγαινω μονη μου σε μια περιοχη που ειναι απομονωμενη,δεν υηπαρχει καποιος να ρωτησω εαν του ανηκει το σκυλι.
Το ζωο ειναι εξαιρετικα φιλικο και υπάκουο,δεν γαυγισε ούτε μια φορα (ουτε,καν,γαυγισμα χαρας),και απο την συμπεριφορα του μου δινει την εντυπωση πως ηταν σε καποιο σπιτι παλιοτερα.Κάνει σαν τρελό όταν με βλέπει απο χαρά,σκαρφαλώνει πάνω μου για να μη φυγω,και όταν φευγω πεφτει σε μελαγχολία!Εχει μεγάλη αναγκη απο χαδια και αγαπη!!Με κοιτάζει μέσα στα μάτια!Την Τρίτη έκανε και κάτι άλλο που με σόκαρε:όταν πηγα να του δειξω πού είναι η τροφή του και το νερό του (γιατί τα έβαλα σε μέρος που δεν ειναι ευδιάκριτα),το σκυλί με τη μουσούδα του προσπαθουσε να τα κρυψει,όχι μόνο το φαγητό,αλλα και το κουπάκι με το νερό του!!
Πρεπει να φυγει απο εκει,αλλα εγω αδυνατώ να το φιλοξενήσω,γιατι το δικο μου σκυλί είναι άκρως εχθρικο με άλλα σκυλιά!!Και επειδή αυτο το διάστημα είμαι παρα πολύ ζορισμενη οικονομικα,δν θα καταφερω να ανταπεξελθω στα εξοδα μιας πανσιον.Είναι ΑΜΕΣΗ η εύρεση φιλοξενίας,ώστε να διαφυγει τον κινδυνο φόλας ή γενικότερα εξαφάνισης.Εγω στις 6-8-11 θα φυγω και θα λειψω για 2 βδομαδες.Φοβαμαι πως στην επιστροφη μου,δεν θα το βρω το ζωο εκει,και θα ηθελα να έχει απομακρυνθει απο εκεινη την περιοχη πριν φυγω εγω!!Είμαι σε απόγνωση,σας παρακαλώ μηπως μπορείτε να με βοηθησετε να βρουμε ένα ασφαλες καταφυγιο γ
ια το ζωο?Και μακαρι καποια στιγμη να βρεθει και μια σωστη οικογενεια για αυτο!!

Από τη Μαρία
Για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες δείτε εδώ

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More