Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Μαρία Μπεκατώρου: Αποκάλυψη: "Είχα 9 χρόνια σχέση με το γιο του Καρατζαφέρη".

Η 37χρονη παρουσιάστρια που αγαπήθηκε από το κοινό αποκαλύπτει τον παραλίγο...
...γάμο της με το γιο του προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ.
 
Αληθεύει ότι είχες πολύχρονη σχέση με το γιο του Γιώργου Καρατζαφέρη;
Ναι, με τον Γιάννη ήμασταν μαζί εννέα χρόνια, χωρίσαμε το 1999 και αυτή η σχέση ήταν και ο λόγος που ξεκίνησα στο Τηλεάστυ.
 
 
Γιατί χωρίσατε;
Γιατί μας τελείωσε.
 
Ήταν εποχή που βρισκόσασταν κοντά στο γάμο;
Ήταν η εποχή που λέγαμε ότι ή θα παντρευτούμε ή θα χωρίσουμε. Πήραμε από κοινού την απόφαση να χωρίσουμε, αλλά από τότε είμαστε πολύ καλά με τον Γιάννη.
 
Παραλίγο να γίνεις νύφη ενός αρχηγού κόμματος, του Γιώργου Καρατζαφέρη;
Παραλίγο! Έτσι όπως έχω δει την πορεία της ζωής μου, κατέληξα ότι η σχέση μου με τον Γιάννη ήταν η αφορμή να γνωριστώ με όλη την οικογένεια και νομίζω ότι ήταν καρμικό. Αυτή τη στιγμή, ο Γιώργος και η Βένη Καρατζαφέρη είναι οι δεύτεροί μου γονείς. Ο Γιάννης είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στη ζωή μου, είναι ένας άνθρωπος που χαίρεται με την επιτυχία και μου λέει «Προχώρα». Ξέρω ότι θα είναι πάντα δίπλα μου και θα με στηρίζει. Και μπορεί να μην έγινα νύφη αρχηγού κόμματος, αλλά πάντα θα είμαι η κόρη που δεν είχε.

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More