Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥΛΑ


Σοβαρό ατύχημα για την Πετρούλα!

Το γνωστό μοντέλο και παρουσιάστρια βρέθηκε σε παραλία της Βουλιαγμένης την Κυριακή μαζί με φίλες της για μπάνιο στη θάλασσα. Κάποια στιγμή, οι κοπέλες θέλησαν να κάνουν τζετ-σκι και λίγο μετά συνέβη το ατύχημα της Πετρούλας: «Περνούσαμε πάρα πολύ όμορφα, μέχρι τη στιγμή που έπεσα εγώ από το τζετ-σκι. Χτύπησα στην κοιλιακή χώρα κι αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ακατάσχετη αιμορραγία. Στη συνέχεια ήρθε ασθενοφόρο, με πήρε κι εγώ έχασα τις αισθήσεις μου», είπε η ίδια.
Αμέσως, η 22χρονη παρουσιάστρια μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο «Αλεξάνδρα», όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση. Η μητέρα της ήρθε κατευθείαν από τη Θεσσαλονίκη όταν ειδοποιήθηκε για το συμβάν: «Μπήκε σε κάποιο χειρουργείο, σταθεροποιήθηκε η κατάστασή της. Ήμασταν στο νοσοκομείο Αλεξάνδρα. Να ευχαριστήσω τους γιατρούς, τον κύριο Χαραλαμπίδη που την ανέλαβε και τον κύριο Σταματάκη δημοσίως, γιατί πραγματικά έδωσαν αγώνα οι άνθρωποι», δήλωσε και πρόσθεσε πως «Άγιο είχε!».
Η Πετρούλα ευτυχώς συνήλθε γρήγορα και αντιμετώπισε την κατάσταση με χιούμορ, εκπλήσσοντας με τη στάση της και τη μητέρα της, αλλά και τους γιατρούς που τη φρόντισαν: «Με το που ξύπνησα από το χειρουργείο, έκανα τη γλώσσα μου σαν αρνάκι που το σούβλιζαν, γιατί δεν χάνουμε την αίσθηση του χιούμορ μας. Όλοι οι γιατροί γελούσαν κι έλεγαν "μπράβο κορίτσι μου που δεν χάνεις το χιούμορ σου". Και λέω ότι αυτό θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα χάσω».
Το μεσημέρι της Δευτέρας, η Πετρούλα μεταφέρθηκε από το νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» στο «Ιατρικό Κέντρο Αθηνών» για να υποβληθεί σε σειρά προληπτικών εξετάσεων.  Παρ’ όλα αυτά η Πετρούλα συνέχισε να κρατάει αισιόδοξη στάση: «Θέλουν να κάνω αξονικές, θέλουν να εξετάσουν τον αυχένα και την σπονδυλική μου στήλη και βλέπουμε. Αλλά εγώ νομίζω πως είμαι καλά. Όχι νομίζω, είμαι σίγουρη».

www.cretalive.gr

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More