Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΑΚΟΣ: ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ


"Έχω ανάγκη να βρω τον εαυτό μου"

Παναγιώτης Τσακαλάκος_DT815

Λέει πως το πραγματικό του ταλέντο είναι να γράφει τραγούδια (θέλει να γράψει και ένα για τη Μαλού), έχει μελετήσει Χατζιδάκι, τσιτάρει Καβάφη και Γιάννη Αγγελάκα. Λοιπόν, όχι, ο Παναγιώτης Τσακαλάκος δεν είναι ένας ακόμη νικητής ενός ακόμη talent show. Και αύριο θα θυμάσαι το όνομά του.

Ως άνθρωπος προσπαθείς να κοντρολάρεις τα συναισθήματά σου; Ένιωθες πράγματα που προσπάθησες να κρύψεις στη σκηνή και δεν τα είδαμε;
Όχι. Αυτό που βλέπεις είμαι. Δεν μεταμορφώνομαι, ούτε προσπαθώ να αλλάξω κάτι. Τη συγκίνηση που ένιωσα δεν ξέρω αν την αντιληφθήκατε... Με ρωτάς αν θα έκλαιγα; Χρειάζομαι ένα διάστημα μοναξιάς, να βρω τον εαυτό μου... Θα μου βγουν σίγουρα κι άλλα συναισθήματα. Χρειάζομαι λίγη αποτοξίνωση από το Greek Idol. Τώρα ζω ένα παραμύθι. Δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμη!

Θα ήθελες στην ταυτότητά σου να γράφει «Επάγγελμα: Τραγουδιστής»;
Όχι. Εγώ είμαι τραγουδοποιός. Το ταλέντο μου, το οποίο δεν ξέρει ο πολύς κόσμος είναι το να γράφω τραγούδια. Σ’ αυτό είμαι καλύτερος απ’ ό,τι ως performer και θα το δείξω σταδιακά.

Αλήθεια, έχεις νιώσει όλα αυτά τα γυναικεία vibes που λένε πόσο σε γουστάρουν;
Ναι, και τώρα προσπαθώ να μπω στο Facebook και να απαντήσω σε όλους. Είναι πάρα πολλά τα μηνύματα.

Για ποιον τραγουδιστή θα ήθελες να γράψεις μουσική;
Δεν είμαι 100% σίγουρος. Είμαι της σχολής Χατζιδάκι. Τον έχω μελετήσει πάρα πολύ και ως συνθέτη και ως άνθρωπο. Δεν είμαι του εμπορικού τραγουδιού. Σίγουρα θα ήθελα να γράψω κάτι για τη Μαλού.



www.yupi.gr 

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More