Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Καλομοιρα:"Θελω να κανω πρωινο"

Η Καλομοίρα Σαράντη βρέθηκε στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη και μίλησε για τον έρωτα της ζωής της, που δεν είναι άλλος από τον σύζυγό της, Γιώργο Μπούσαλη, ενώ δεν παρέλειψε να αποκαλύψει τις τηλεοπτικές προτάσεις που της έχουν γίνει....

...
Στην ερώτηση του παρουσιαστή αν ισχύουν οι φήμες ότι θα παρουσιάσει την baby εκδοχή του «X Factor» στον ΑNT1, η Καλομοίρα Σαράντη απάντησε: «Έχουμε κάνει κάποιες συζητήσεις, υπάρχουν ιδέες, αλλά θα δούμε. Οι φήμες που με θέλουν σε ένα talent show με παιδάκια στον ΑΝΤ1 μου αρέσουν πολύ. Με τον ΑΝΤ1 νιώθω πιο κοντά, εκεί ξεκίνησα. Δεν μου έχουν κάνει κανονική πρόταση, αλλά το βλέπουμε. Αν ''κάτσει'', θα πηγαινοέρχομαι».

Όσο για το εάν θα έκανε πρωινή εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση, η Καλομοίρα έδωσε απάντηση -έκπληξη: «Ναι, θα έκανα και πρωινή εκπομπή, αν είχα καλό παρτενέρ. Πλέον έχω περισσότερα να πω, έχω ωριμάσει σε σχέση με το παρελθόν. Από μικρή διάβαζα βιβλία και σκεφτόμουν συνεχώς ότι ήθελα να γίνω καλλιτέχνης. Πλέον σκέφτομαι ότι η ζωή είναι μικρή και, επειδή στο σπίτι είχαμε πολλούς τσακωμούς και δεν μου άρεσε καθόλου, έχω επιλέξει να χαμογελάω συνεχώς».

Η δημοφιλής τραγουδίστρια αποκάλυψε και πιο προσωπικές λεπτομέρειες της ζωής της: «Η πεθερά μου μού λέει το φλιτζάνι. Νομίζω μου βάζει και σάλτσες, γιατί πάντα μου λέει πολύ θετικά. Η πεθερά μου και η μαμά μου έχουν προβλέψει πως θα κάνω πάνω από 2 παιδιά! Αν ήταν πιο εύκολη η εγκυμοσύνη, θα έκανα πολλά παιδιά, όμως εγώ νομίζω πως θέλω δύο. Θέλω στα 28 να έχω παιδάκι οπωσδήποτε».

Η Καλομοίρα μίλησε φυσικά και για τον Γιώργο της: «Τον Γιώργο τον είχα αγαπήσει από μικρή. Από τα έξι μου χρόνια. Οι μπαμπάδες μας είναι από το ίδιο χωριό, στη Σπάρτη. Έλεγα, λοιπόν, αυτόν θα παντρευτώ! Τα φτιάξαμε 18 χρόνων, τότε δώσαμε και το πρώτο μας φιλί, που ήταν και το πρώτο μου φιλί γενικά. Σοβαρά όμως τα φτιάξαμε πριν 5 χρόνια! Έχω ένστικτο».
Όσο για το αν είναι ζηλιάρα, η νεαρή τραγουδίστρια απαντά: «Αν είμαι ζηλιάρα; Αρκετά! Υπάρχουν στιγμές, που έλεγα ποια είναι αυτή και δεν θέλω να γνωρίσω καμία πρώην του. Είμαστε μαζί σχεδόν 5 χρόνια και τον έχω μάθει καλά! Ο Γιώργος είναι ο φύλακας-άγγελός μου».

Η Καλομοίρα επέστρεψε: στην Ελλάδα, στο τραγούδι, στις καρδιές μας. Παντρεύτηκε, κυκλοφόρησε νέα δισκογραφική δουλειά και τώρα πια έχει διάθεση για μεγάλες ανατροπές.

Το τελευταίο διάστημα ακούγεται ότι θα είσαι η παρουσιάστρια ενός talent show αντίστοιχου του X-Factor που απευθύνεται σε παιδιά. Σου έχει γίνει πρόταση;
Δεν μου έχει γίνει επίσημη πρόταση, αλλά το άκουσα κι εγώ και μου άρεσε πολύ ως ιδέα. Θα μου άρεσε πολύ όμως να είμαι και σε ένα πρωινό πρόγραμμα, γιατί τώρα που είμαι 26 και παντρεύτηκα νιώθω ότι μπορώ να καταλάβω καλύτερα τη νοικοκυρά και να μοιραστώ τις εμπειρίες μου. Τώρα πια κατάλαβα αυτό που μου λέγανε ότι οι άντρες είναι σαν τα μωρά. Πρέπει να δεις πώς κάνει ο Γιώργος όταν αρρωσταίνει! Είναι χειρότερος κι από μωρό!

Τι σε έκανε να γραφτείς στο πανεπιστήμιο και να επιστρέψεις και πάλι στα θρανία;
Όταν είδα ότι η Natalie Portman τα κατάφερε, λέω «γιατί όχι κι εγώ;». Η πρώτη μου δασκάλα δεν μου άρεσε καθόλου, γιατί ήταν πολύ αυστηρή. Έπρεπε να δεις πώς μου μιλούσε! Ε, μετά κι εγώ την έγραψα στα παλιά μου τα παπούτσια, αλλά τελικά μου έβαλε καλό βαθμό. Όταν ήρθαν οι εξετάσεις, είπα στον εαυτό μου «τι το ’θελα!». Διάβαζα όλη νύχτα για να τα καταφέρω, γιατί δεν μπορώ να κάνω και σκονάκια!
Φαντάζεσαι τον εαυτό σου μανούλα;
Εννοείται! Το συζητάμε συνέχεια και πιστεύω ότι του χρόνου θα γίνω μανούλα. Βέβαια, ενώ το θέλω πάρα πολύ, αγχώνομαι ταυτόχρονα μη μου πνιγεί την ώρα που το ταΐζω, μη μου το κλέψει κανένας, μη μου πέσει κάτω όταν το κάνω μπάνιο, μην μπλέξει με κακές παρέες. Όλο το κακό βάζω με το νου μου, αλλά πιστεύω πως όταν θα γίνω μητέρα θα ηρεμήσω.


sarotiko!!

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More